Re: Overclocking na AMD?

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Thu 04 Jan 2001 - 01:17:26 MET

On Wed, 03 Jan 2001 14:35:05 GMT, "jAcOb" <jacobwodzynski_at_poland.com>
wrote:

>W kazdym razie, mam komputer ( drugorzedny ) , procesor AMD Am5x86 133Mhz .
>Czy ktos to kiedys podkrecal? ( I czy pamiata jak to sie robilo :)) ? ) Czy
>sie w ogóle da? Na ile Mhz??

Miodzio!!!! Kiedys dawno temu znajomy podreci to na 160. Sandardowo
taktowany jest on _chyba_ 4x33. Zmieniajac jedna zworka magistrale
plyty na 40 uzyskiwalo sie zawrotna szybkosc 160Mhz. (jesli dobrze
pamietam to tak bylo) Po wyprowadzenu zworki na przelacznik w obudowie
klawisz Turbo pokazywal swoje nowe oblicze. :-)

W tym stanie nie byl satbilny jak skala i grzal sie nieprzecietnie,
ale przy renderingu pod "krzywym studio" raczej sie nie sypal. Pewnie
byloby lepiej, ale kiedys nie sprzedawali takich fajnych coolerkow jak
dzisiaj.

Pozdrowka i milej zabawy w o/c zyczy
GLide

--