Re: Overclocking na AMD?

Autor: AnUbiS (Rafaeel_at_poczta.fm)
Data: Thu 04 Jan 2001 - 08:25:31 MET

Ja nadal mam kompa na plycie NO NAME do 486 z magistrala max 40 i dodatkowa
opcja niestandardowa 50 Mghz i mnoznikiem 3.
Wlozylem tam AMD 5x86 133 i puscilem na 150 Mgz, wiecej sie nie dalo ze
wzgledu ma mnoznik plyty, napiecie na plycie do wyboru 3,3 V i 4V a procek
mial 3.45 wiec puscilem na 4 V :) Chodzil nawet sie nie grzal w osiagach byl
lepszy niz P75.

Użytkownik "GLide" <glyder_at_priv3.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
Czy