Re: Dziwna sprawa z DivX

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_priv5.onet.pl)
Data: Wed 03 Jan 2001 - 17:03:55 MET

Vetch wrote:

> VPlayer 0.5e - od razu przed wyświetleniem napisów dwulinionwych wyraźnie
> przycina nawet na 2 sekundy

Tego nie lubię...

> MicroDVD 1.1 - trochę przycina (stop na 1 sekundę)

Mam wersję 1.0... Na oficjalnej stronie nie ma 1.1 - co to?

> BestPlayer 0.5 - nie widać wogóle przycinania nawet przy kilkuliniowych
> napisach

A tego wogóle nie znam: gdzie to można dorwać???

> Wogóle to playerów ci u nas dostatek, ale wszystkie są do d...py ;-)

Bo tylko chyba MicroDVD powoli zasługuje na miano PLAYERa, ale i tak jak
wsztstkie inne to nakładka na MS Odtwarzacz Multimedialny ;-(
A sprawdzałeś może szybkość MPLAYER2 z napisami???
(wiem, napisy do niego mają bardzo głupi format ;-(

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|