Re: Dziwna sprawa z DivX

Autor: Vetch (no_at_e.mail.available)
Data: Thu 04 Jan 2001 - 13:43:17 MET

Użytkownik "Krzysztof Pawleta" <pawletak_at_priv5.onet.pl> napisał w wiadomości

> Tego nie lubię...

> Mam wersję 1.0... Na oficjalnej stronie nie ma 1.1 - co to?

wersja beta - trochę poprawiona w stosunku do 1.0

http://www.bestplayer.prv.pl/

> Bo tylko chyba MicroDVD powoli zasługuje na miano PLAYERa,

eee, microDVD tylko ładnie wygląda, a:
- interfejs ze strony ergonomii jest do kitu,
- skomplikowanie konfiguracji przez pliki ini kandyduje do kretyństwa roku,
- obsługuje tylko jeden format

> ale i tak jak wsztstkie inne to nakładka na MS Odtwarzacz Multimedialny
;-(

po to właśnie MS wprowadził technologię ActiveX.
Gdyby każdy producent/programista musiał pisać od zera player video, to dziś
na rynku byłyby chyba z dwa i każdy po 150$ ;-)
Sam obiekt MediaPlayer jest świetny i ma duże możliwości, problem polega na
tym żeby zrobić do niego porządne "opakowanie".

> A sprawdzałeś może szybkość MPLAYER2 z napisami???
> (wiem, napisy do niego mają bardzo głupi format ;-(

nie, bo nie wiem jaki film trzeba mieć i skąd do niego napisy :-)

--
---
Pozdrowienia