Re: Co mozna z k6-2 ?

Autor: marcin (mkalien_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 03 Jan 2001 - 20:40:25 MET

> Były chyba wersje na szyny 66 i 95 MHz.

> U mnie z kolei AMD K6-2 300 na 350 działa na 2.4 V, a wyżej już w
> ogóle nie chce... Przy tych procesorach bardzo dużo zależy od
> konkretnego egzemplarza.

A ja podkrecilem swojego K6-2 400 (jadro ctx) na 500Mhz (5 *100) bez zmiany
napiecia, (2,2 V na rdzen) Chodzi stabilnie i sie wiele bardziej nie grzeje,
jak dotykam to radiatorek jest troszke cieply. Plyte mam At wiec na wszelki
wypadek wmontuje jakis dodatkowy wentylator zeby dmuchal na proca.
Jak myslicie czemu tak latwo mi sie udalo podkrecic tego proca ? Moglbym w
sumie
sprobowac na 550 Mhz ale watpie zeby skok wydajnosci byl zauwazalny. Co o
tym myslicie?

marcin