Co kupic - Płyty główne

Autor: MARCiN (krystian_at_sonic.com.pl)
Data: Tue 02 Jan 2001 - 15:02:08 MET

Cześć po wielu długich mieisącach mogę w końcu zmienić swojego wysłużonego
P166 MMX na coś szybszego. Wybrałem Celerona 600 i tu mam do Was pytanie
jaka płyte wybrać. Chciałbym aby można było później zainstalowć na płycie np
Pentium III
Chodzi mo o płytę na fc-pga. Zależy mi na cenie płyty aby była jak
najtańsza. Oto co mogę zakupić:
Abit VH6 VIA UDMA 66 + sound - 386 zł
Acorp VIA UDMA 66 - 366
ECS (Compaq) VIA 69 ATX - 414
Procomp Via 100 - 329
Procomp Via 133
Procomp i810 ATX - 380
Super Grace Via 100 - 269
Super Grace Via 133 - 322

Czy z w/w płyt możecie mi coś polecić. Wiem że te płyty a z dolnej półki ale
czy któras z nich jest przyzwoita. Czy lepiej dozbierać trochę więcej aksy i
kupic coś lepszego.
Z góry dziękuję za pomoc