Re: Czy RIVA wspolpracuje juz poprawnie z VIA MVP3

Autor: elemel7_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 02 Jan 2001 - 18:57:02 MET

> skad go sciagnac (VIA pack), przypuszczam, za jest to jakas latka.
> Pozdro.

Ze strony www.viatech.com.tw, ale u mnie nie chcial sie instalowac-wszystkie
poprawki instalowalem po sztuce(tzn vgartd i poprawke w rejestrze). A propo
mvp3- u mnie M64Asusa zacinala sie na Tomb Raiderze - pomoglo przetaktowanie
prawie na maksa i dziala w trybie agp2x, teraz mam tnt2 gigabjta i chodzi
wszystko OK