Re: Winmodem

Autor: + Paweł (xaulos_at_kki.net.xl.x=p)
Data: Tue 02 Jan 2001 - 17:06:51 MET

Macieku wrote:

> Witajcie,
> Pomozcie mi w wyborze wewnetrznego _winmodemu_ 56k,
> mam na oku zoltrixa cobre, co wy na to? [cena max 150zl]

Nie kupuj winmodemu, jeśli naprawdę nie musisz. Obecnie można za
niewiele większą sumę kupić modem w pełni sprzętowy.

Miałem 2 Zoltrixy. Phantom był okropny, ale go piorun strzelił (naprawdę
:))

Spirit jest lepszy - nie zrywa tak połączeń, ale w momencie nawiązywania
połączenia
najlepiej mieć pozamykane aplikacje, a już napewno nic w tym czasie nie
otwierać.

Do niedawna żaden z nich nie był przydatny pod Linuxem (podobno ostatnio
pokazały się sterowniki)
do niektórych Zoltrixów).

+ Paweł