Re: płyty główne ECS pod Durona

Autor: Gruby (jacekostka_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 01 Jan 2001 - 21:30:19 MET

Jaaco:
"A nie masz problemów z pracą (prędkością) dysków?"

Chyba nie, sandra wskazuje na średni transfer powyżej 20 MB/s, nie pamietam
dokładnie ile, ale mniej więcej tyle co powinna Barracuda wyciągać ok. 30
mB/s).
Reszta testów, wskazuje, ze dysk pracuje raczej na "wysokich obrotach" i
jest dużo szybszy od Pio-4 czy UDMA 33.

PS. Włączone mam DMA.

PPS. Mam tylko jeden problem dostałem całość z preinstalowanym win ME i nie
wiem czy w klepie instalowali via paka czy nie, a nie bardzo mam jak
sprawdzć.

Gruby