Re: Winmodem

Autor: WitekS (witeksz8_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 04 Jan 2001 - 09:20:21 MET

Cześć!
Użytkownik "Macieku" <macieku_at_pf.pl> napisał w wiadomości
> Witajcie,
> Pomozcie mi w wyborze wewnetrznego _winmodemu_ 56k,
> mam na oku zoltrixa cobre, co wy na to? [cena max 150zl]
Nie siedzę teraz w realiach rynkowych modemów ale
swojego czsu miałem podobny problem. Mój wybór padł
na Cobrę Zoltrixa ale zrobiłem następujące założenia:
- będę używał go tylko pod Windows
- ma być tani
- używam go tylko okazjonalinie do sprawdzania poczty w domu
- mam połaczenie telefoniczne dobrej jakości.
Do tej pory nie narzekam. Z reguły łączę się za pierwszym razem
niezależnie czy coś robię w tym czasie na kompie czy nie, modem
rzadko zrywa połączenie, wynegocjowana prędkości nie są
mniejsze niż 44 kbps. No, to chyba wszystko :)

NaRa
WitekS