Odp: celek2 czy gf2mx ??

Autor: Tobiash (tobiash_at_priv1.onet.pl)
Data: Tue 02 Jan 2001 - 11:14:02 MET

nie nie - zmiana plyty i kupno durona na razie nie wchodzi w gre ... (choc
uwazam ze proc jest ok)
mam jednego proca ktorego chce zmienic (333cel.) lub zamiast tego kupic
gf2mx
to co lepiej ?

thnx
Użytkownik PiKo <pteh_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:92qqd4$73o$1_at_korweta.task.gda.pl...