Odp: Wybór Modemu PCI

Autor: Krzysztof Kwasniewicz (tasiorsa_at_poczta.fm)
Data: Sun 31 Dec 2000 - 00:16:02 MET

> Chciałbym więc się Was poradzić jaki modem PCI powinienem nabyć. Chodzi
> mi przede wszystkim o to by modem jak naj mniej obciążał procesor... tj.
> żeby nie polegał na procku w sprawach kompresji etc. Zaznaczam, że cena
> powinna się mieścić w granicach 200 zł.
> Rozpatrywałem modemy ze strony warszwskiej giełdy komputerowej:
> http://www.wgk.waw.pl/ceny/modemy.html np. Pentagram Diablo 56k PCI
> Rockwell, lub jakiś Zoltrix??

Mialem dokladnie "tego samego problema" :))))))) Przesiadalem sie z ASUS
P2L97 na CUSL2 oczywiscie tez bez ISy!
Namordowalem sie. Przetestowalem: Zoltrixa (mimo iz jak juz mowilem oni
powinni robic kosiarki do trawnikow) w wersji Phantom, Pentagram'a Omen,
Pentagrama Diablo, Requesta Conexanta, Zoom'a PCI Lucent az wreszcie kupilem
zewn. Zooma! Z tych to chyba (jesli uda Ci sie zainstalowac) powinienes
wybrac Zoom'a na Lucencie! Posiada wszystkie protokoly co zewnetrzny (a ten
chodzi cycus :)) ) i w Krakowie mozna Go dostac za 184 PLN :)))))

--
Kwasniewicz Krzysztof(TASIOR)
tasiorsa_at_poczta.fm