Odp: Teac 4/4/32

Autor: Krzysztof Kwasniewicz (tasiorsa_at_poczta.fm)
Data: Sat 30 Dec 2000 - 19:54:13 MET

> Jestem szczesliwym posiadaczem tego urzadzonka od kilku
> dni. Na dobry poczatek spartaczylem pierwsza plyte ale
> po treningu na CD-RW jest juz lepiej:-).
> Mam pytanie o ustawienia buffora i VCACHE,
> u mnie przy 64 MB RAM'u vcache :
> min-512
> max 4096
> jakie sa najbardziej korzystne?
> poza tym do tej pory nagrywam z predkoscia x2
> poniewaz przy x4 pojawia sie 'buffer underrun'
> jaki jest tego powod? zadne programy w tle nie pracuja.
> czy ma na to wplyw jakosc plyty? moj RW to Verbatim.
> [...]

A z czego nagrywasz? Tzn.
1. Z CD-ROMa prosto na nagryware plyte data
2. Z CD-ROMa prosto na nagryware plyte audio
3. Z wczesniej zrobionego image

Jesli dwa pierwsze przypadki to moze Cdik nie nadaza! (Jaki?)
Jesli z image to moze dysk jest rozkawalkowany! Sprobuj zrobic Speed Diska,
Defragmentatora
Jesli audio z mp3 to moze brakuje procka na dekompresje w locie

Dokup pamieci! Znacznie pomoze, a bufor bym dal na max!

--
Kwasniewicz Krzysztof(TASIOR)
tasiorsa_at_poczta.fm