[OT] PM6

Autor: Krzysztof Staruch (kstaruch_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 01 Jan 2001 - 20:54:46 MET

 Witam

Z gory wielkie sorry za ten beznadziejny post, nigdy nie myslalem, ze
bede cos takiego wysylal, ale jestem powaznie zdesperowany... Otoz
potrzebuje na gwalt Partition Magic 6, w normalnych warunkach sam bym
go znalazl, ale Windows mi sie sypie, przegladarki co chwile wieszaja
system, a na reinstalacje nie mam miejsca, dlatego blagam Was o pomoc.
Jezeli zna ktos dzialajacego URL'a do PM6 (najlepiej na polskim
serwerze), to bede niezmiernie wdzieczny za jego podanie (na grupe lub
priv, wedle uznania).
Wielkie dzieki i duzo szczescia w nowym tysiacleciu !!

-------
Krzysztof Staruch
kstaruch_at_poczta.onet.pl