GPRS w Plusie

Autor: bambus6_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 01 Jan 2001 - 15:43:35 MET

Witam wszystkich,

Nie wiem czy to moze isc na to grupe ale.......
Mam pytenie zwiazane z systemem GPRS od grudnia Plus GSM oferuje to usluge
w swojej sieci. Czy ktos z grupowiczow kozysta z tego systemu, jakie sa jego
spostrzezenia, chodzi mi przedewszystkim o aspekt techniczny oraz ekonomiczny
tzn. czy nie zrywa polaczen, jaka predkosc mozna osiagna realnie oraz czy
koszty przy przegladaniu stron on line sa wyzsze od polaczenia TP czy moze....
Prosze o opinie

Dziekuje i pozdrawiam