Re: Poziom atramentu w drukarkach Lexmark Zxx

Autor: Spike (xleszekx_at_viper.pl)
Data: Mon 01 Jan 2001 - 22:35:40 MET

Użytkownik (użytkowniczka) podpisujący(a) się jako "VOYAGER"
<voyager46_at_interia.pl> napisał(a)...
> Niedawno kupilłem sobie Lexmark Z32 (dwuglowicowa) i mam male pytanie w
> zwiazku z jej Programem kontrolnym

[ciach]
Jest to tak, że program ten ocenia ilość tuszu po średnim zużyciu przez te
drukarki. Problem w tym, że często kłamie. Wystarczy przy pustych
pojemnikach odinstalować i ponownie zainstalować drukarkę i będzie pokazywał
pełne. To samo można zrobić wyjmując pojemnik z tuszem i wkładając go
spowrotem. Program wtedy "myśli", że jest włożony nowy, pełny zasobnik.
Jednym słowem zwykły bajer.

--
 Leszek "Spike" Kowalczuk - xleszekx_at_viper.pl
http://vvv.pl/~jajcarko - Jaja nie z tej ziemi