Re: Szanowni specjalisci...

Autor: JeRRy (jerry_at_timsi.com.pl)
Data: Sun 31 Dec 2000 - 00:42:01 MET

Specem nie jestem, ale sporo sie z tym nawalczylem...

KT7 / Duron i.... TnT2. Wszystko smigalo pieknie do momentu
instalacji Via Packa. Przy AGP x 2 prawie zawsze zwis. Przy
przejsciu na AGP x1 troooszke lepiej, ale tez b. niestabilnie.
Po wywaleniu VIA packa znow ladnie. Denerwowal mnie jednak
spadek wydajnosci Baracudy i fakt niewykorzystywanego AGP
(no w koncu TnT2 miala po cos to AGPx2).

Walczylem X czasu... bios..., ...ustawienia...wszystko.
Bezskutecznie... Wywalilem TnT2. Wsadzilem GF MX i
.... po bolu. Wszystko chodzi jak zloto.
Nie pamietam, kiedy cos mi sie zwiesilo.

Odinstaluj w chol....e tego VIA packa i sprawdz co sie dzieje.

pozdro
JeRRy