Re: Podsłuch sieci

Autor: Janusz F. (janufry_at_polbox.com)
Data: Sat 30 Dec 2000 - 09:00:13 MET

Zbynek Ltd. <sp2scf_at_priv4.onet.pl> wrote in message

>Wystarczy, ze uzyjesz jezyka innego niz jakikolwiek naturalny jezyk ludzki,
juz podpadasz pod >paragraf.

A co z C++? Programistów też wsadzą? ;-)

> Wystarczy, ze nie rozumiem tego zapisu. I juz za to mozna Cie zamknac w
> kryminale:-)

O choroba !!! Matematycy też pójdą do kryminału. Bo któż z urzędników
zrozumie układ równań różniczkowych ;-)
A jak podaruję ci CD z najpiękniejszymi widokami na ziemi albo z rozebranymi
panienkami?
Na takim CD spokojnie ukryję zaszyfrowaną całą encyklopedię a Ty nawet się
nie zorientujesz ;-)

> Dlatego wszelkie klucze prywatne nalezy przekazac Urzedom Odpowiednim
> Panstwowym:-), aby mogly czuwac nad ewentualnymi wywrotowymi ideami
> wysylanymi przez siec.

Masz całkowitą rację ;-)
Ale moze prosciej będzie oddać im wszystkie komputery - albo nie bo jeszcze
jakiś zawziety wywrotowiec zechce zaszyfrowac coś IDEĄ przy pomocy kartki
papieru i ołówka ;-)

> !!!!
> TFU, TFU, TFU!!!! Trzy razy przez lewe ramie.
> Az mna wstrzasa, jak sobie wyobrazam takie przepisy.

Zapomniałeś czarnego kota rozedrzeć na strzępy żeby to plucie było skuteczne
;-)

A zupełnie poważnie wracając do tematu:
Ciekawe czy pomysłodawcy (MSWiA) takich przepisów zdają sobie sprawę że
dostaną miliony terabajtów danych których po prostu nie zdążą
przeanalizować?
Nawet amerykański system Eszelon (nie wiem jak oryginalnie się to pisze)
słuzy tylko do podsłuchiwania wyselekcjonowanych wcześniej osób bo inaczej
by się po godzinie zatkał na amen. A nasi eksperci mają zamiar
podsłuchowywać wszystkich? Optymiści ;-)

--
Pozdrawiam
Janusz F.