Re: Podsłuch sieci

Autor: Janusz F. (janufry_at_polbox.com)
Data: Sat 30 Dec 2000 - 09:00:13 MET

Bartosz Kiziukiewicz <kiziuk_at_alpha.net.pl> wrote in message

> Bo goście, co opracowali tą ustawę nie przewidzieli, że ktoś
> wyprodukuje kontener papieru :-).
> Ale tak między nami szczerze wątpię, żeby wywieźli oni PGP na papierze
> i wrzucili do komputera. Sądzę raczej, że zrobili oni to jako zasłonę
> dymną aby być w zgodzie z ustawą, zaś sam kod PGP skopiowali po cichu
> na jakiś ftp.

Jak o tym przedsiewzięciu dowiedziałem to też tak pomyślałem - w końcu
musieli by potem sprawdzic czy jakichś błędów nie zrobili. Ale pozostańmy
przy wersji oficjalnej jest bardziej obrazowa ;-)

Żeby nie śmiecić to jeszcze odpowiem na wcześniejszy post:
Chyba rzeczywiście przesadziłem z tymi 6 milionami linii kodu.
Moze to było 6000 stron? Nie mogę teraz tego znaleźć ale informacja o takim
obejściu przepisów była kiedyś w Chipie przy okazji prezentacji PGP.

Janusz F.
janufry_at_polbox.com