Re[2]: test plyt cd-r - gdzie?

Autor: Michał Młynarczyk (amiri_at_go2.pl)
Data: Sat 30 Dec 2000 - 00:58:00 MET

 http://www.cdrinfo.pl

WW> IMO najlepsze CD_Ry ma BASF (Emtec, Niemcy) - Ceram Guard - wytrzymalosc,
WW> Imation (CMC, Tajwan) - dlugosc (wlazlo raz 661MB - chodzi), verbatim
WW> (irlandia) (chociaz jedyne buffer underruny mam wlasnie na nich...
WW> wszystkie inne sie ladnie nagrywaja, tylko na tych jakis zly duch je
WW> kiereszuje :) ). Fajne sa tez TDK (ale nie d-view), Maxell, Platinum
WW> (ostatnio sie przerzucam na te, wersje szpulowe).

 a ja na przykład nagrywam na tym, co akurat wpadnie mi w ręce. Nie
 mam negatywnych doświadczeń z żadnymi płytami. Verbatimy są
 faktycznie ok, ale ostatnio nagrywam na Silverblue 700MB z MediaMarkt
 i jestem zadowolony. Wszystko się na nich nagrywa (TEAC W54), BU miałem
 tylko raz przez nieuwagę (cały komp na chwilę mocno zwolnił podczas
 surfowania i zaraz WinOnCD wyrzucił błąd). Nawet tak wymagające
 materiały jak filmy DivX ładnie się z nich odtwarzają na moim
 Pioneerze 105S. Polecam :)

--
+ -==- Michał Młynarczyk -===- michal_at_gorilla.com.pl -==- +
+ -=- GSM:503... -=======- jak chcesz numer, to pisz -==- +