Re[2]: Zwiekszenie RAM'u

Autor: Michał Młynarczyk (amiri_at_go2.pl)
Data: Sat 30 Dec 2000 - 00:58:01 MET

Dnia Friday, December 29, 2000 <paul> napisał/a:

p> No, wiec konfiguracja mojego kompa nie jest jak na dzisiejsze czasy
p> rewelacyjna. Uzywam go glownie do internetu i pisania programikow
p> (obiektowy c++). Wkurza mnie tylko, ze filmy strasznie slabo chodza. Jedyne
p> ktore moge ogladac (na kompie oczywiscie) to stary, dobry Rejs i pare
p> odcinkow South Park, co do reszty to zwykle jest tak, ze obraz stoi, a
p> dzwiek leci dalej (niestety)

 w jakim formacie są te filmy?
 Wiem że Rejs i Southparki były bardzo popularne w MPEG1 - ślicznie
 odtwarzało się nawet na P133 (tested). A te inne filmy?
 Jeśli są w DivX (mają rozszeżenie .avi, ale mieszczą się całe na
 1-2CD) to nie licz na znaczącą porawę po dołożeniu pamięci.
 Po prostu nie wyrabia procek i tyle :(.

p> Procek.............AMD K6 200Mhz
p> Plyta gl...........?? jakas AT na chipsecie Vx
p> RAM...............64MB (te krotsze, to chyba SIMM'y)
p> Grafika............Tseng Labs ET6000, 2MB + akcelerator Diamond Monster
p> 3D,vodoo,6MB
p> Dzwiek............Sound Blaster AWE32
p> HDD...............Seagate 20,4GB (niedawno kupilem)

 zły wybór :(

 Co możesz spróbować zrobić:

 1. ustaw najniższą jakość przy odtwarzaniu - odtwarzając film
 mediaplayerem wejdź w File/Properties i tam gdzieś w filtrach czy
 codecach zaznacz MPEG4 cośtam. Kliknij przycisk Advanced (albo coś w
 tym stylu) i przeciągnij najwyższy suwak maksymalnie w lewo. Kliknij
 Ok. Teraz zaznacz MP3 cośtam (o ile jest) i ten sam przycisk co
 poprzednio. Teraz ustaw processor na 486, 8bit, mono i najniższe
 próbkowanie. Sorry za taki mało dokładny opis, ale nie mam akurat
 zainstalowanego wmp 6.4, w którym te opcje występują.
 Powinno trochę pomóc.

 2. jeśli odtwarzasz z dysku - zdefragmentuj go. Jeśli z płyty -
 zkopiuj film na dysk.

 3. oglądaj film w małym okienku (bez powiększenia albo z
 pomniejszeniem).

 Tyle mi przychodzi w tej chwili do głowy.
 Sam miałem ostatnio podobny problem z P150/48MB i niewiele wskórałem
 :(.

--
+ -==- Michał Młynarczyk -===- michal_at_gorilla.com.pl -==- +
+ -=- GSM:503... -=======- jak chcesz numer, to pisz -==- +