Re: Wybór Modemu PCI

Autor: Michał Młynarczyk (amiri_at_go2.pl)
Data: Sat 30 Dec 2000 - 00:58:00 MET

Dnia Friday, December 29, 2000 kAPi napisał/a:

k> Rozpatrywałem modemy ze strony warszwskiej giełdy komputerowej:
k> http://www.wgk.waw.pl/ceny/modemy.html np. Pentagram Diablo 56k PCI
k> Rockwell, lub jakiś Zoltrix??

 Polecam Pentagram Diablo. Jeden z moich kolegów ma coś takiego od
 ponad roku i działa mu bardzo dobrze (najpierw chodził z P200MMX,
 teraz z C500). Dwóch moich znajomych ma modemy ACorp, też na PCI i
 też softmodemy. U jednego chodzi super (najpierw przy C400, potem
 C566_at_850), u drugiego trochę gorzej (K6 200) ale też w miarę dobrze
 (czasem zrywa połączenia i zdarzają się przestoje).
 Co do Złomtryksa - powinni cepy robić, a nie modemy.

 Tak BTW, to ja też niedługo będę miał podobny problem, ale w szafce
 leży już rozwiązanie - zewnętrzna ELSA Microlink, także się nie martwię :).

--
+ -==- Michał Młynarczyk -===- michal_at_gorilla.com.pl -==- +
+ -=- GSM:503... -=======- jak chcesz numer, to pisz -==- +