Wybór Modemu PCI

Autor: kAPi (kapi_at_net.e.pl)
Data: Fri 29 Dec 2000 - 19:06:36 MET

Witam,

Postanowiłem ostatnio wymienić płyte główną ze swojej starej Socket 7 na
Socket A. Ponieważ nie dysponuje potężnym budrzetem, padło na AOpen AK33
(VIA KT133) ATX (560,00 zł). I tutaj powstał problem ponieważ obecnie
urzywam modemu Zoom 33.6 ISA, a na w/w płycie slotów ISA brak! :-/

Chciałbym więc się Was poradzić jaki modem PCI powinienem nabyć. Chodzi
mi przede wszystkim o to by modem jak naj mniej obciążał procesor... tj.
żeby nie polegał na procku w sprawach kompresji etc. Zaznaczam, że cena
powinna się mieścić w granicach 200 zł.

Rozpatrywałem modemy ze strony warszwskiej giełdy komputerowej:
http://www.wgk.waw.pl/ceny/modemy.html np. Pentagram Diablo 56k PCI
Rockwell, lub jakiś Zoltrix??

Z góry dziękuje za wszelkie wskazówki/rady/komentarze i pozdrawiam grópe

--
"Nigdy nie jest tak źle                \~~~/  ' .
 by nie mogło być gorzej"               \_/  \~~~/
                                         |    \_/
 kAPi_at_net.e.pl                         __|__   |
 ICQ#:11264475                       jgs     __|__