Re: zgrywanie audio z CD

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_priv5.onet.pl)
Data: Fri 29 Dec 2000 - 23:55:16 MET

"Dariusz Paweł Baumann" wrote:

> CDCopy => najbardziej drętwy interfejs wszechczasów, ale jak widać niektórym
> to nie przeskadza. I może dobrze. Jestem może trochę zbyt krytyczny.
> Przepraszam, których niechcąco uraziłem.

E, tam czemu miałbym się urazić: ja po prostu wolę drętwe interfejsy niż
tak przebajerowane, że nie wiem co gdzie, a przede wszystkim na jakim
sprzęcie ;-(
(Np. najbardziej doprowadza mnie do szału ActiveDesktop...)
A co do CDCopy, to po prostu jeszcze nigdy mnie nie zawiódł: jest albo
szybki (PowerMode) albo ma dobrą korekcję...

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|