Re: zgrywanie

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_priv5.onet.pl)
Data: Sat 30 Dec 2000 - 00:54:08 MET

Xaltuton wrote:

> Na jakiej karcie ? Ja takich problemow nie mam.

Zgrywałem filmy na dwóch kartach: FlyVideo'98 i Aver (ale nie pamiętam
który...)
Filmy z pozoru były OK, ale gdy chciałem zmienić kodek (bo ściągałem w Indeo
5.11) to po takiej operacji w filmach ściąganych za pomocą VD dzwięk się
rozjechał...

--
Szczęśliwego Nowego Roku i udanej zabawy sylwestrowej, życzy:
|		 'Krzys' Pawleta		|