Re: Gdzie jest haczyk, a wlasciwie HAK ??? (GeForce + monitor)

Autor: JP (jp_at_toya.net.pl)
Data: Sat 30 Dec 2000 - 00:16:54 MET

Kolega dobrze radzi. Trzeba robić podmianki żeby znaleźć winowajcę, przede
wszystkim włóż swoją kartę do innego kompa i sprawdź jak się zachowuje. Nie
wnikaj dlaczego jest źle, tylko jaki komponent powoduje problem. Na mój gust
jeśli masz problem już w BIOSie czyli przed instalacją jakiegokolwiek
drivera to masz uwaloną kartę. Jest jakaś tam szansa że się wygrzeje i
będzie lepiej ale co cię to obchodzi - nie działa , masz gwarancję i
rękojmię - reklamuj.

Pozdrawiam

JP

P.S. Dawno, dawno temu miałem Daewoo 15" i bodajże Cirrus Logica 5430.
Miałem efekt falujących linii pionowych ujawniający się losowo z losowym
natężeniem jednak często praktycznie za każdym razem , niekiedy było dobrze
(najgorsza rzecz to sporadycznie ujawniająca się usterka). Jak podmieniłem
monitor - jest OK.Aha, mówię sobie, mam uszkodzony monitor ale nauczony
doświadczeniem podłączyłem mój monitor pod inne komputery z innymi grafikami
i co... oczywiście było OK. żadnego falowania. Hmmm, no to dawaj z powrotem
mój monitor do mojego kompa - falowanie jest!. Dobra - mówię podmieniam
kartę - zmieniłem na miro3D (S3 Virge) i ..oczywiście falowanie ustąpiło jak
ręką odjął. Aha mówię sobię mam uszkodzoną kartę graficzną, no to wsadziłem
ją w inne zestawy z innymi monitorami - falowania nie ma karta jest OK.
Wnioski? Osobno każde urządzenie jest OK ale razem za cholerę nie chcą
współpracować, wymieniłem kartę na wpomniane miro i tyle.

Użytkownik TomeG <tomeg2_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:92fagb$9dt$1_at_news.tpi.pl...