Re: Zestaw za 8000-9000 zl

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Fri 29 Dec 2000 - 18:40:55 MET

Piszac do pl.comp.pecet niejaki(a) gruesome [Artur Siekielski] byl tak
zapity, ze napisal cos takiego....
: >Klucilbym sie... mam duzy sentyment do Sony - mam jej sluchawy (takie 30W
: >nauszniki :) ), mam jej przepakowanego discmana z 1995 roq (sluzyl caly
: >czas wiernie, az do 21.XII.2000, az biedak wyzional ducha podczas sluzby
: >- 6 godzin pracowal w samochodzie i szlag go trafil :((( Ale to byl
: >soniak pakowany jako "Koss" (cala elektornika soniaka).
: >
:
: Mowisz tak, jakbys sie wstydzil, ze to Koss.

???

: Prawda jest taka ze nie ma ona
: nic wspolnego z Sony, a sama firma jest jedna z najlepszych w dziedzinie
: robienia dobrych sluchawek.

Ale wszystkie chipy byly z Soniaka, wszedzie logo sony, no procz
pamieci... a wszystko jan=ponskie :) Ogolnie to zerwal mu sie kabel
laczacy soczewke z elektronika i zrabala sie prowadnica soczewki :/

: A co do Sennheisera to rzeczywiscie nic lepszego nie ma... (no moze zalezy co
: kto lubi ja np. przy sluchania mp3 nigdy nie znieksztalcam dzwieku equalizerem

Widzilame gdzies sprzet tej firmy, jednak ja i tak jestem za soniakiem :)

--
|_____Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>______+480607397423__|
|______________WWW: www.moze.kiedys.zrobie.pl________________#tychy_|