Dźwięk na AOpen AK33 (VIA KT133)

Autor: kAPi (kapi_at_net.e.pl)
Data: Fri 29 Dec 2000 - 19:19:34 MET

Witam,

W związku z zamiarem nabycia w/w płyty głownej mam następujące pytanie:
Czy ktoś może się podzielić swoimi doświadczeniami dotyczącymi
wbódowanej karty dźwiękowej?

"AC'97 2.1 Audio support / Audio Codec onboard " za dużo mi nie mówi ;-)

Rozumiem że jest w pełni kompatybilne z Łindołz 9x, czy tak?
No i zakładam że nie obsługuje MIDI... no bo przecież nie ma pamięci...
ale czy przypadkiem nie obciąża procesora podczas odtwarzania dźwęku??

Obecnie urzywam AWE64..... ale nowa płyta nie ma slotów ISA (ten sam
problem co z modemem ;-) więc stara karta dźwiękowa się nie przyda.... i
będe zmuszony urzywać tego tajemniczego "AC'97" :-/

Czy ktoś zna jakieś strony gdzie można coś o tym standardzie dźwięku
poczytać?

dzięki z góry

--
"Nigdy nie jest tak źle                \~~~/  ' .
 by nie mogło być gorzej"               \_/  \~~~/
                                         |    \_/
 kAPi_at_net.e.pl                         __|__   |
 ICQ#:11264475                       jgs     __|__