Re: Intel z celkiem na...

Autor: Sobom (sobom_at_go2.pl)
Data: Fri 29 Dec 2000 - 18:44:51 MET

> najlepiej to wejsc na strone producenta i zobaczyc parametry danego modelu
Sprawdzilem, ten dysk pracuje na UDMA 33/66. Na stronie Samsunga pisze, ze
aby przestawic dysk na UDMA 66 trzeba zassac jakis programik. Ale:
> zarowno w przypadku dysku udma100 jak i udma66 jest potrzebna specjalna
> tasma 80 zylowa (normalna ma 40), jest ona znacznie drozsza (chyba cos
kolo
> 40 zl) od zwyklej
No wlasnie, jak sprawdzic na jakiej tasmie chodzi dysk. No bo jesli
przestawie UDMA z 33 na 66 tym programikiem to bedzie potrzebna nowa tasma,
czy tak ?

P.S. Zdecydowalem sie w koncu na tego Abita BE 6 RAID na UDMA 100. Bede go
mial po nowym roku. Mam nadzieje, ze w trudnych chwilach (blue ekran) bede
mogl liczyc na Twoja pomoc ;) Choc z drugiej strony mam nadzieje, ze nie
bedzie ona potrzebna :) Dp plyty chce dokupic celka II 600 i 128 RAM
(zamienie 64 na 128). Jesli chodzi o HDD to jeszcze sie wstrzymam z kupnem
nowego. Chce tylko sprobowac puscic go na UDMA 66.

Na razie...

--
sobom_at_go2.pl
---W życiu piękne są tylko chwile---