Re: Podsłuch sieci

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Fri 29 Dec 2000 - 15:13:42 MET

On Fri, 29 Dec 2000, Zbynek Ltd. wrote: [...]
>+ "Janusz F." wrote:
[...]
>+ > btw Udowodnisz w jakis sposób ze to poniżej to zaszyfrowana wiadomość?
>+ >
>+ > qANQR1DBw04DsLpXdjJNmrgQEAChDUSj7jFlJilli11QPSPochRXmE0A2G1ObjoV........
>+ > ........IyQOVUUmUGx9N9UgfeOJ1JFS8284uPHbecg==dU0j
>+
>+ Nie musze udowadniac:-) Wystarczy, ze uzyjesz jezyka innego niz jakikolwiek
>+ naturalny jezyk ludzki, juz podpadasz pod paragraf. (Na szczescie to na
>+ razie chore rojenia).

 Moment !
 Panie, przecież widać że to jest kawałek obrazka niejakiego
Picassa (tytułu zapomniałem... zaraz, jak to było ? i nie
pamiętam który róg skanowałem...) tylko prefix MIME (że to
.BMP) gdzieś wcięło -;)

>+ Zdaje sie, ze kilkanascie lat temu podobnie byl
>+ skonstruowany regulamin uslug telekomunikacyjnych w PRL-u.

 Był. Ale nie dopuszczało się możliwości np. przesyłania faksów !
[...]
>+ > Nie puszczałem całego tekstu ale chyba rozumiesz o co chodzi?
>+
>+ Wystarczy, ze nie rozumiem tego zapisu. I juz za to mozna Cie zamknac
>+ w kryminale:-)

 Ale przecież ci tłumaczę, że to Picasso - tylko ekspertem "od
malunków" nie jestem (łatwo można sprawdzić że prawdę mówię)
i tytułu nie pamiętam :( Och, ta skleroza -;)
 No, chyba że to było zdjęcie jakiejś podróbki, ale to też nie wiem...

>+ > A dopóki nie rozszyfrujesz (nie poznasz klucza) to nie udowodnisz
>+ > ze to jest kryptogram.
>+
>+ Dlatego wszelkie klucze prywatne nalezy przekazac Urzedom Odpowiednim
>+ Panstwowym:-)

 ?? Jaki klucz ? O czym wy mówicie ?? To była noga - a raczej wizja
nogi - w wykonaniu Picassa !

>+ !!!!
>+ TFU, TFU, TFU!!!! Trzy razy przez lewe ramie.

 -:)
 Oczywiście - jeśli ktoś ma na tyle mało pojęcia żeby kazać
*prewencyjnie archiwizować* cały ruch (ktoś już tu zauważył,
że to przypomina nagrywanie *wszystkich rozmów* telefonicznych
na magnetofon, a nie "podsłuch na żądanie") nie zdając sobie
sprawy czego żada... to z łatwości ukrycia *ważnych* informacji
tajnych pewnie też sobie nie zdaje sprawy; skończyłoby się ści-
ganiem "hakerów" którzy mieli nieszczęście użyć gotowego
programu - a prawdziwi przestępcy będą korzystać z prawdziwych
narzędzi... i tyle.
 Wdrożenie takich idei przez np.:
http://www.spammimic.com/
 pokazuje że nawet na czyjeś usługi nie trzeba będzie długo
czekać -:)

>+ Pozdrawiam

 Wzajemnie - Gotfryd

--