Zoltrix Cobra-dziwny problem

Autor: hkderby_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 29 Dec 2000 - 11:11:35 MET

Witam grupowiczów!
Od pewnego czasu mam problem z ww modemem. Otóż po wybraniu numeru za każdym
razem sygnalizuje mi zajętość linii. Co ciekawe, jeżeli numer wybiorę z
telefonu i potem "podłączę" modem, łączy się bez problemu, za pierwszym razem.
Oczywiście wszystkie właściwości wybierania są OK. Acha, w tym samym czasie na
centrali tel. zmieniono numery (dodano 2 na początku), ale co to ma do rzeczy?

Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

Alf