Re: o wyzszosci systemu operacyjnego nad sprzetem

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Fri 29 Dec 2000 - 08:02:38 MET

o co tyle halo ?
to normalne że windy wykrywala dyski które w biosie ustawione są na none
!!!!
inna systemy też tak robią , a wiem co mówię bo kiedyś zainstalowałem sobie
Lunuxa na moim głównym z windą - myśląc żee jak odłącze w BIOs'ie to linux
go nie znajdzie i zainstaluje się na drugim !!!!!!! tak apropo ten numer z
none w biosie to chyba sposób na nie wtykanie się partycji głównej drugiego
dysku jako D: !!!!
Użytkownik "ravisoftputer" <rvsftptr_at_friko7.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Ostatnio dokupilem dysk twardy IBM Deskstar DTLA-307045 46 GB i wszystko
> byloby bardzo pieknie gdyby nie fakt, ze w czasie wykrywania w biosie (HDD
> autodetect) nastepuje piekny zwis (raz cyknie i cisza). Po przestawieniu
> jumperologii na 32 GB clip oczywiscie jest wykrywany tyle ze ponad 10 GB
psu
> w... idzie :-( .
> Oczywiscie sciagnalem sobie najnowszy ;-( bios (ver 2,6 z 11.99 roku) i
nic
> nie pomoglo ;-((
> A teraz gwozdz programu :-)), otoz olewam go w biosie dajac none i w
Windows