Re: VX - czy osluguje SDRAM

Autor: Robert Szymczyk (szymczyk_at_alpha.net.pl)
Data: Fri 29 Dec 2000 - 01:47:47 MET

Roman Krawczyński <sirroger_at_klub.chip.pl> w artykule
news:3a4ba8d9_at_news.vogel.pl pisze...
> Nie sprawdzałem tego osobiście, ale w instrukcji do mojej płyty (na chipie
> VX Pro+) jest napisane, że może ona obsłużyć 256 MB w SIMMach lub 384 MB
> przy SIMM + DIMM, ale jeden bank jest współdzielony, więc wychodzi max 128
> MB na bank, więc teoretycznie płyta może obsłużyć nawet 128 MB DIMMa. Ale
> niestety nie mam pamięci wiekszej niż 32 MB PC66, więc nie moge sprawdzić.

Ale VX Pro+ to jest przemianowany przez pcchips'a VIA VPX, który bez
problemu obsługuje DIMM'y 128MB PC100 - wypróbowałem to osobiście na swojej
płycie właśnie z VIA VPX. Więc niestety ten post do tematu za bardzo nie
pasuje...., co nie zmienia że nie znam nikogo, kto na chipsecie intel VX dał
radę użyć DIMM'ów większych niż 32MB.

Rob.