Re: VX - czy osluguje SDRAM

Autor: Roman Krawczyński (sirroger_at_klub.chip.pl)
Data: Thu 28 Dec 2000 - 20:43:22 MET

> tak miałby !!!!
> nawet pc-133 bo to nie ma znaczynie znaczenie ma to że VX obsłuży max 32MB

Nie sprawdzałem tego osobiście, ale w instrukcji do mojej płyty (na chipie
VX Pro+) jest napisane, że może ona obsłużyć 256 MB w SIMMach lub 384 MB
przy SIMM + DIMM, ale jeden bank jest współdzielony, więc wychodzi max 128
MB na bank, więc teoretycznie płyta może obsłużyć nawet 128 MB DIMMa. Ale
niestety nie mam pamięci wiekszej niż 32 MB PC66, więc nie moge sprawdzić.

--
Pozdrawiam
Romek