Re: OEM

Autor: romik (romik196_at_klub.chip.pl)
Data: Thu 28 Dec 2000 - 22:09:21 MET

Użytkownik macio <macio_at_rudykot.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:92fudo$rsq$1_at_news.tpi.pl...

> Licencja OEM to specyficzna sprawa. Bo jej (teoretycznie)
> nie kupujesz. Jezeli kupujesz komputer (na przyklad) z
> W98 OEM to na fakturze nie zobaczysz _zadnego_
> oprogramowania. Bedzie ono wliczone w koszt komputera.
> Do konca nie wiem jak jest z jego odsprzedaza, ale
> podejrzewam ze nie wolno jej odsprzedawac - radze
> napisac na support_at_microsoft.com :>
Witam!
Jak to nie ma w fakturze!
To ciekawe!
To dlaczego jest w cenniku?
MUSI BYĆ w fakturze tak jak w
specyfikacji cennikowej sprzętu!
Taki to, a taki sprzęt np z Win98SEOEM
Co innego, że nie dadzą nośnika.
Jak sprzedajesz dalej -to sprzedaz wiązana,
tak jak w fakturce np:
PC+OEM,
płyta+OEM,
HDD+OEM.