Re: OEM

Autor: macio (macio_at_rudykot.pl)
Data: Sat 30 Dec 2000 - 08:39:58 MET

"romik" <romik196_at_klub.chip.pl> wrote in message
> Witam!
> Jak to nie ma w fakturze!
> To ciekawe!
> To dlaczego jest w cenniku?
> MUSI BYĆ w fakturze tak jak w
> specyfikacji cennikowej sprzętu!
> Taki to, a taki sprzęt np z Win98SEOEM
> Co innego, że nie dadzą nośnika.
> Jak sprzedajesz dalej -to sprzedaz wiązana,
> tak jak w fakturce np:
> PC+OEM,
> płyta+OEM,
> HDD+OEM.
> nie można osobno OEMa!
> RomanQ

nie masz racji. na fakturze to Ty to mozesz miec, jesli kupujesz od
hurtownika (jestes dealerem, kupujesz w hurcie), ale zwykly uzytkownik
nie kupi w ten sposob OEM'a. Przeczytaj co jest napisane w licencji
(i nawet na plytce z WIN9x/NT/2000) - "Do rozprowadzania wylacznie z
nowymi komputerami PC.". sprawa zakupu przez producenta takowych
komputerow PC to zupelnie cos innego.

--
/"\
\ /  CAMPANHA DA FITA ASCII - CONTRA MAIL HTML