Odp: VX - czy osluguje SDRAM

Autor: Wojciech Wrodarczyk (W.Wrodarczyk_at_ic.pl)
Data: Thu 28 Dec 2000 - 00:55:35 MET

dupa zbita
za przeproszeniem, vx i vxpro maja dimmy na niby, nawet niektore pc-66 nir
dzialaja, na vxpro nawet dimy 32 i 16 nic, ponoc dzialaja dimmy edo, nie
sdramy, ale kto je widzial na polskim rynku?

Użytkownik Roman Krawczyński <sirroger_at_klub.chip.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3a4ba8d9_at_news.vogel.pl...