Re: Via Apollo 133 - ratunku

Autor: onkel jurak (onkel_jurak_at_justmail.de)
Data: Thu 28 Dec 2000 - 20:11:24 MET

"jerzyn" <slajerzyn_at_poczta.wp.pl> schrieb im Newsbeitrag
> Witam wszystkich -

> najświższe sterowniki do płyty 4 in 1 ver 4.25a i wszytko powinno ruszyć -
> ale dupa, problemy są nadal
> jerzyn.

nie wiem, czy w twoim przypadku to akurat pomoze, ale sprawdz jednak w
menadzerze, w czyms co nazywa sie u mnie systemkomponenten (nie wiem jak
jest to przetlumaczone na polski, - komponenty systemu ?), czy masz
faktycznie zainstalowany: VIA CPU to AGP controller (tak ma byc), a nie VIA
Tech 8598 CPU/AGP Controller (tak byc nie powinno, ale czesto jest). Jesli
masz to drugie, to nacisnij na wlasciwosci, sterownik (czy jak to tam :-))
aktualizacje sterownika, polec by pokazal kompatybilne i wtedy powinien
znalezc ten wlasciwy. dalej bedzie sie plul, ze masz wlozyc dyskiete, a ty
zamiast tego wskaz mu miejsce gdzie masz Via4in1 - agp, ale jak mi sie
wydaje, w 4.25a nie ma juz tego, dlatego ja lacze zawsze 4.25a i ten jeden
dodaje z 4.24a do tego, dobrze jest zawsze, najpierw zainstalowac sterownik
do karty graf, a dopiero potem (nie pozwalajac na restert) sterownik agp dla
mainboard.
pozdr.
jurek