Re: Cechy charakterystyczne dyskietki

Autor: Saturnin Swędrak (satuswed_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 28 Dec 2000 - 20:22:28 MET

Kolega ma jakiś program na takiej dyskietce i z tego co się od niego kiedyś
dowiedziałem to takiej dyskietki komputer normalnie nie widzi. Domyślam się,
więc, że jest ona w jakimś innym specyficznym systemie plików lub zostały
jakoś spreparowane jej sektory początkowe
ale co i jak to nie mam pojęcia :(.