Via Apollo 133 - ratunku

Autor: jerzyn (slajerzyn_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 28 Dec 2000 - 15:33:57 MET

Witam wszystkich -
Dla oszczędności kasy (wiem moja wina) kupiłem dziadowską płytę Shuttle
Hot-688 z chipsetem ViaApollo133.
No i zaczęły się problemy z grafiką.
Sprzedawca powiedział mi, że muszę na czysty system win98 zainstalować
najświższe sterowniki do płyty 4 in 1 ver 4.25a i wszytko powinno ruszyć -
ale dupa, problemy są nadal. W większości gier po dłuższym okresie
użtykowania (np: 1h) grafika się wiesza. Już na tej grupie poroadzono mi
abym zaistalował "detonatory ver 6.18" - ale też nic.
Numery z przeisntalowaniem systemu, zmianą pamięci na inny slot itd. już
probowałem.
Może ktoś się spotkał się problemami z grafiką na płycie z tym chipsecie (bo
z tym wiąże moje problemy (było trzeba kupić coś z BX440)) i coś mi doradzi.
Będę wdzięczny za każdą poradę
jerzyn.