Re: OEM

Autor: dzieciol (pstry_at_puszcza.net)
Data: Thu 28 Dec 2000 - 13:45:40 MET

Xaltuton wrote:

> Sprzedac zawsze mozesz ale bedzie to nielegalne :-)
>
> Andy

A niby dlaczego? Za to zaplacil, kupujac komputer.
Gdzie to jest powiedziane, ze nie wolno wlascicielowi
sprzedawac swego komputera po kawalku. Program z tak
kupionego komputera /tj. komp + programy/ jest taka
sama czescia jak kazde inne szpejo. chyba, ze
podpisywal specjalne cyrografy.

PS. Generalnie obowiazuje zasada, ze zakupiony
program mozna odsprzedac, sprzedajac go razem
z nosnikiem, dokumentacja i usuwajac z komputera.