UWAGA (kolejny) OSZUST!!

Autor: StefaN (himber_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 28 Dec 2000 - 14:04:57 MET

Ostrzegam, że w tej i innych grupach grasuje kolejny oszust. Mnie np. usiłował
naciąć na 650 zł, wysyłając w paczce (zamiast karty graficznej Matrox Millenium)
czekoladę i jakiś stary głośniczek. Na szczęście "prześwietliłem" paczkę i nie
przyjąłem. Konto, z którego do mnie nadawał to:
robbert_at_poczta.onet.pl
ale z pewnością używa też innych kont. Przedstawia się (jeśli idzie o rzeczy
nowe) jako przedstawiciel różnych firm, które oczywiście nic o tym nie wiedzą.
Grasuje głównie w obszrze komputerowym, ale może być też np. RTV. Zapytany o
firmę, którą rzekomo reprezentował, a która jest w Warszawie, wyjaśnił, że
pracuje w filii w Białymstoku. W rzeczywistości paczkę nadał w Białej
Podlaskiej, z adresem ... skrytki pocztowej.
StefaN