Re: Kupie Voodoo2 lub 3

Autor: falcontm_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 28 Dec 2000 - 11:16:42 MET

> Niestety jest... Zdaje sie ze nei czytales informacji prasowych prawda ?
> Otoz firma 3dfx przestaje z zarzadzenia NVidii istniec 15 lutego 2001. Czyli
> zadnych nowych driverow i tym bardziej kart. 3dfx jest synonimem
> akceleratora glownie w polsce bo za granica nvidia juz sie w najlepsze
> przyjela. Ta tranzakcja ma na celu jedynie wyeliminowanie konkurencji, a
> przy okazji zdobyli nowa technologie.

Ale po jaka cholere, przeciez i tak po przejeciu 3DFX wszystkie potencjalne
zyski z wprowadzania lub rozwijania technologi kart VOODOO i tak dostanie
NVIDIA.Wiec co to za konkurencja skoro i tak sa wlascicielem.A tak poza tym ilu
potencjalnych klientow beda mieli, bo ja osobiscie do NVIDII nie jestem tak
przekonany