Re: Gdzie jest haczyk, a wlasciwie HAK ??? (GeForce + monitor)

Autor: plitkin (plitkin_at_interia.pl)
Data: Thu 28 Dec 2000 - 11:26:03 MET

Użytkownik TomeG <tomeg2_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:92f11f$e3s$1_at_news.tpi.pl...
> CO MAM ZROBIC:
> 1. Wymienic karte, (a jesli z innym GeForce'em bedzie to samo ?)
Nie wymieniaj odrazu. Najpierw sprobuj pozyczyc inna karte od kolegi -
niekoniecznie geeforce. Jak bedzie OK - reklamacja karty! (ja bym co prawda
najpierw inny monitor wyprobowal)

> 2. Wymienic monitor, (a jesli z innym monitorem bedzie to samo ?)
Podlacz pozyczony monitor (albo przynies swojego kompa do qmpla) i zobacz
czy bedzie OK. U mojeg oznajomego byl nastepujacey problem: na monitorze od
czasu do czasu obraz zaczynal sie trzasc i pojawialy sie glupie paski.
Pomogla naprawa monitora.

> 3. Poryczec sie bo mi nie pomozecie, poniewaz nie wiecie ?
Poryczec to zawsze mozna - to uspokaja. :-)