Re: Podkrecanie durona- jak to jest ?

Autor: Valdman (valdman_at_selin.com)
Data: Thu 28 Dec 2000 - 10:45:13 MET

mam durona 600_at_950
podkrecic mozna kazdego durona. lecz podono ostatnio wyszly durony
wykastrowane z paru nozek i ich nie podkrecisz mnoznikiem tylko fsb a to
guzik ci daje wiec patrz czy proc ma wszystki nozki.
kupujesz olowek. ja mialem zwykly olowek dobrze go zateperowalem (b.miekki)
i poloczylem nozki L1
chyba na stronie www.benchmark.ceti.pl jest opis jak je polaczyc
i to wsio jesli nie dziala zmniana mnoznika pomaluj mocniej ten grafit to u
mnie splywal tylko tak by sie obok siebie nie stykaly
ja mam plyte abita kt7 i jestem zadowolny nie mialem z nia problemow a
wszystko mozna ustawic za pomoca biosu
a i pamietaj o pdniesieniu napiecia u mnie 600_at_950 idzie na 1.80 v jak
dobrze pamietam

pozdrawiam i szczesliwego nowego roku