Odp: tanie 17" monitor

Autor: Marcin Bugajski (marcinb_at_max.com.pl)
Data: Thu 28 Dec 2000 - 10:48:09 MET

Pisalem juz gdzies wyzej...
W domciu mam Samsunga 750 S i jestem bardzo zadowolony - w pracy uzywam st
udioworks775n LG i tu juz nie jest tak rozowo:((((

Z tych "Tanszych" monitorow IMHO Samsung wydaje sie dobrym zakupem.

Marcin

Użytkownik Raffa <rafalw_at_interia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych nap
isał:92evgg$9ri$1_at_news.tpi.pl...