Podkrecanie durona- jak to jest ?

Autor: Tomasz Truszkowski (2000t_at_wp.pl)
Data: Thu 28 Dec 2000 - 09:22:28 MET

Witam
Moje pytanie jest zwiazane z podkrecaniem Durona. Czy durony maja w koncu
zablokowane te mnozniki czy nie ? Jak to jest z tymi duronami 600 - jak
poznac ktory jest z "tych do krecenia", slyszalem cos o tygodniach produkcji
ale gdzie to sie czyta na tym procku ?
Slyszalem ze z dobrej 600 mozna nawet ponad 1Gh wydusc ale nie wiem jak jest
z nowymi duronami.
Jeszcze jak jest z kompatybilnoscia tych prckow ? Nie ma zadnych problemow ?
Chodzi mi tutaj ogolnie o durony. No i oczywiscie pytanie ogolne jaka plyta
jest najlepsza - slyszalem ze Abit ale wole zapytac.
Czy warto czekac na nowy chip AMD do plyt ?
i ostatnie Czy ktos wie jak wygladaja ceny DDR ?
Moze jakas strona na ten temat ?

Dzieki Pozdrawiam