Re: Kupie Voodoo2 lub 3

Autor: ANS (adamnak_at_priv1.onet.pl)
Data: Thu 28 Dec 2000 - 09:54:39 MET

> Dlaczego? Też bym kupił Voodoo2 (Ale tylko Monster2-12MB lub ewentuialnie
> Creative) jako dodatek do TNT, bo niektóre gierki (TombRaider'y, NFS'y,
> Quake) szybciej i ładniej na tym chodzą ;-)
> Ale niestety nie da się już tego kupić (na rachunek z gwarancją ;-(((

Na rachunek i z gwarancja sie rzeczywiscie nie da, ale można używaną
kartę...
Sam sprzedałbym VooDoo 2 12 mb, Creative, wersja pudełkowa- z wszystkimi
kabelkami, płytkami etc.
Jak by się ktoś chętny znalazł- to zapraszam :) na priv.
Ceny nie ustaliłem- tu czekam na propozycje.

Z pozdrowieniami- ANS
ans_at_valhalla.com.pl