Re: zgrywanie audio z CD

Autor: Dariusz Paweł Baumann (interdarekb_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 28 Dec 2000 - 09:43:36 MET

Witam!

> ad 1.
> Korzystałem z programów:
> Audiograber, WinDac32, Digital Audio Copy, MusicMatch 6
Może skorzytać z CDex-a, Media Jukebox 4.0, ACXtractor, Easy CDDA Extractor
4.3PL?
Podaję strony do ripperów:
1. http://dailymp3.com/cdrippers.html
2. http://mpegx.com/acdripper.shtml
Spróbuj może się w końcu uda!

> ad 2.
> Wszytko jedno jaka płyta, nie zgrywa ostaniego utworu również ze zwykłych
> płyt tylko audio.
 Pytałem ponieważ ostatnio "wyczaiłem" iż AudioCatalyst (interfejs ma od
Audiograbbera, ale posiada dużo szybszy kodek XING) gdy płyta zawiera
DATATRACK to nie potrafi on zgrać ostatniego utworu AUDIO. Po prostu źle
odczytuje długość ścieżki (za dużo podaje) i próbuje zgrywać gdzie ścieżka
nie istnieje i się wywala!!!

> ad 3.
> Większość programów wyświetla komunikat po przerwaniu
> zgrywania ostatniego utworu na płycie "ASPI Error".
A czy utwór jest ok i czy w tym samym miejscu kończą rippery zgrywanie?

> ad 4.
> Zgrywam pod Windows 98
Można ostatecznie spróbować pod Dosem programem DAC (ale jak piszesz
korzystałeś już DAC pod Windows).

pozdrownia
Dariusz Baumann