Re: czy SDI może odbierać faksy?

Autor: Jaromir Swierczynski (info_at_opty.com.pl)
Data: Wed 27 Dec 2000 - 23:43:06 MET

Użytkownik Dariusz K. Ladziak <ladzk_at_waw.pdi.net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3a4a4abf.8476644_at_news.tpi.pl...

> [...]
> kosztuje instalacja lacza konczacego sie dwoma zlaczami -
> telefonicznym i RS-232. Ta skrzynka nie wiadomo ile kosztuje i nic cie
> to nie obchodzi. Ta skrzynka nie jest twoja, nie kupiles jej, nie
> nabyles praw wlasnosci. i to twoje szczescie - bo jak piorun w linie
> przy... i skrzynke sfajczy to masz w garsci umowe abonamentowa o
> udostepnienie lacza cyfrowego w technologii HiS - nic cie jakies
> skrzynki nie obchodza, niech tepsa z rekawa wytrzacjhnie... Przychodza
> panowie od telepsa, podpinaja nowa skrzynke, stara zabieraja do

...chyba, że nadepniesz na nią/wylejesz kawę/walniesz o ścianę przy słabym
transferze/ukradną Ci. Wtedy okazuje się, że ta skrzynka staje się nagle
warta tyle ile zgodziłeś się (w umowie) za nią zapłacić ;)
Przeczytaj jeszcze raz par 6. umowy "na świadczenie usługi SDI":
"TP S.A. oświadcza, że wartość terminala SDI opisanego w par.5 niniejszej
umowy wynosi 1160,00 zł"
Proponuję Ci również dokładnie zapoznać się z par. 4 i 8 a zwłaszcza 10 tej
samej umowy.

> A ze faksoe nie obsluguje - pretensja w stylu "dlaczego ogorek nie
> spiewa"! (..)

Hmm, odpisałem już Wojtkowi, więc nie będę się powtarzał...
Ciekaw jestem tylko, czy nie dziwi Cię, że do SDI można podłączyć telefon?

> Faksy z reguly sa analogowe - niby jaki ma byc faks po twojej stronie
> jesli po stronie korespondenta jest analogowy?

Tak, masz rację ;) Chodziło mi o taki faks, który musiałbym kupić za drugi
tysiąc i postawić obok komputera.

> Dlugo ci zajelo dojscie do najnormalniejszego rozwiazania...

Dla mnie nie jest to rozwiązanie "normalne". Ale działa ;)

>Podpowiem
> ci jeszcze ze do gniazdka "phone" tak uzytej karty faksmodemowej
> mozesz podlaczyc aparat telefoniczny - jesli nie jest to rowniez dla
> ciebie oczywiste...
>
> A bo niektorzy (jak na ten przyklad ty) lubieja czemus lewa reka za
> prawe ucho...

Gdybyś kiedyś startował do pracy w TP to możesz spokojnie dołaczyć te
wypowiedzi do swojego podania ;)
Będziesz ozdobą Biura Obsługi Klienta...

Pozdrawiam
Jaromir